@article{2020,title={DRAGAŞ OPOLA-PLAV KÖYÜ TÜRBE VE MEZARLIĞINDAKİ OSMANLI MEZAR TAŞLARI HAKKINDA},abstractNode={},author={Mediha FİŞEKÇİ},year={2020},journal={BALKAN TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI MERKEZİ}}
Mediha FİŞEKÇİ . 2020 . DRAGAŞ OPOLA-PLAV KÖYÜ TÜRBE VE MEZARLIĞINDAKİ OSMANLI MEZAR TAŞLARI HAKKINDA . BALKAN TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI MERKEZİ.DOI:null
Mediha FİŞEKÇİ.(2020).DRAGAŞ OPOLA-PLAV KÖYÜ TÜRBE VE MEZARLIĞINDAKİ OSMANLI MEZAR TAŞLARI HAKKINDA.BALKAN TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI MERKEZİ
Mediha FİŞEKÇİ,"DRAGAŞ OPOLA-PLAV KÖYÜ TÜRBE VE MEZARLIĞINDAKİ OSMANLI MEZAR TAŞLARI HAKKINDA" , BALKAN TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI MERKEZİ (2020)
Mediha FİŞEKÇİ . 2020 . DRAGAŞ OPOLA-PLAV KÖYÜ TÜRBE VE MEZARLIĞINDAKİ OSMANLI MEZAR TAŞLARI HAKKINDA . BALKAN TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI MERKEZİ . 2020. DOI:null
Mediha FİŞEKÇİ .DRAGAŞ OPOLA-PLAV KÖYÜ TÜRBE VE MEZARLIĞINDAKİ OSMANLI MEZAR TAŞLARI HAKKINDA. BALKAN TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI MERKEZİ (2020)
Mediha FİŞEKÇİ .DRAGAŞ OPOLA-PLAV KÖYÜ TÜRBE VE MEZARLIĞINDAKİ OSMANLI MEZAR TAŞLARI HAKKINDA. BALKAN TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI MERKEZİ (2020)
Format:
Mediha FİŞEKÇİ. (2020) .DRAGAŞ OPOLA-PLAV KÖYÜ TÜRBE VE MEZARLIĞINDAKİ OSMANLI MEZAR TAŞLARI HAKKINDA BALKAN TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI MERKEZİ
Mediha FİŞEKÇİ . DRAGAŞ OPOLA-PLAV KÖYÜ TÜRBE VE MEZARLIĞINDAKİ OSMANLI MEZAR TAŞLARI HAKKINDA . BALKAN TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI MERKEZİ . 2020 doi:null
Mediha FİŞEKÇİ."DRAGAŞ OPOLA-PLAV KÖYÜ TÜRBE VE MEZARLIĞINDAKİ OSMANLI MEZAR TAŞLARI HAKKINDA",BALKAN TÜRKOLOJİ ARAŞTIRMALARI MERKEZİ(2020)
ARSLAN, A. (2006), Edirne Üç Şerefeli Cami Haziresi Mezar Taşları, G.Ü. Sosyal Bilimler Ens. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi.
BOŞDURMAZ, N. (2009), Bosna-Hersek Mezar Taşları.
ÇAL, H. (2007). “Göynük (Bolu) Şehri Türk Mezar Taşları” Vakıflar Dergisi, XXX, s. 295-384. ÇAL, H.- İLTAR, G. (2011), Giresun İli Osmanlı Mezar Taşları, Giresun Valiliği Yayınları, Ankara; ÇERKEZ, M. (2000). “Eyüp Sultan Mezar Taşlarında Kandil Motifleri”, III. Eyüp Sultan Sempozyumu, s. 339-365. DOĞANAY, A. (2004). “Türklerde Ahiret İnancının Mezar Yapı ve Bezemelerine Tesiri”, Sanat ve Bilimleri Dergisi, 1(1), 127-140. FİSHEKQİU. M. (2017). “Gurët Mbivarror në Kompleksin e Teqës Sinani në Prizren”, Ministria për Kulturë, Rini dhe Sport. LAQUEUR, H. P. (1997). Hüve’l Baki İstanbul’da Osmanlı Mezarlıkları ve Mezar Taşları, (Çev. S. Dilidüzgün), Tarih Vakfı Yurt Yayınları, İstanbul.
Bridge of Mostar, Alhan Altan Araslı, 2010), Ağl yan Bosna (Bosna Crying, dığı ve adil şartlarda yapılmadığı herkes tar fından bilinen ama seyirci kalınan, tem linde kin, zulüm ve adaletsizlik bulunan bir soykırım ve gibi çeşitli etnik gruplardan). Bu devlet, Tito’ un sağlığında varlığı
ı rafından tanındı. Bosnalı Sırplar bundan memnun kalmaKasım 1993’te yıkıldı ve taşları N retva Nehri’nin sularına gömüldü.
MERİÇ, R. M. (1936). “Akşehir Türbe ve Mezarlıkları”, Türkiyat Mecmuası, C. V (1935) İstanbul, s.141-212. MUJEZİNOVİÇ, M. (1956). İslamska Epigrafika Bosne i Hercegovine, Srajevo. MUŞMAL, H.- Kunt, İ.- Çetinaslan, M. (2014). “Beyşehir Eşrefoğlu Süleyman Bey Külliyesindeki Türbelerde Yer Alan Mezar Taşları”, Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 1 (35), 165-215;
OCAKLI, H. (2008). Kültür Zengini Beyler Şehri Doğanbey, Ankara. OZKAN, H. (2000). Erzincan ve Çevresinde Orta Asya Türk Geleneğini Sürdüren Bezemeli Mezar Taşları, Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitü Dergisi, 15, 31-47; PEKTAŞ, K. (2001). Bitlis Tarihi Mezarlıkları ve Mezar Taşları, Kültür Bakanlığı Sanat Eserleri, Ankara. TRALJİÇ, S. (1940). Muslimanski Nadgrabni Spomeniici, Kalendar, Narodna Uzdanica, s.192-210. TUNCEL, G. (2010). “Üsküp Yahya Paşa Cami Haziresindeki Mezar Taşları”, Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi, 50, s. 243-263.